Rgmss bende dün girdim yani 21+1 de 🤰 kendi doktorum özel bir kliniğe yönlendirdi.Profesör ve perinotoloji uzmanıydı gittiğimiz doktor. Eşimle birlikte içeri girdik önce bi form doldurduk tüm bilgileri yazdık. Sonra hoca tek tek kalp böbrek beyin eller ayaklar ve tüm organlara baktı inceledi. Hepsi şükürler olsun normaldi. Sonra farklı bi ultrason ucunu aldı yüzünün fotoğraflarını çekmeye çalıştı. Bizimki uyuyordu yüzünü plesantaya yaslamıştı ve eliyle yüzünü kapatıyordu baya bir uğraştık ben yan yattım düz döndüm falan 😂 10 a yakın fotoğraf yakaladık zar zor. Fotoğraflar ve raporun çıktısını verdi ekstra da PDF olarak attı çözünürlüğü daha iyi olur dedi.20 dk falan sürdü benim. Allaha şükür sağlık sıkıntımız yok benimde bebeğimin de 🥰 Darısı tüm annelerin ne anne adaylarının başına 🥰