Rgmss Detaylı (ayrıntılı) ultrasona giren anneler, Biraz sohbet edelim 🌸 Nerede yaptırdınız, kendi doktorunuz neler soyledı, ultrason sonucunda neler cıktı neler soylendı neler hssettınız? Ilk kez yaptırcaklara da fikir olsuun 💕
3438FG Rgmss Konya’da Bedia Kara’da yaptırdım. Hamdolsun birşey çıkmadı. Tabiki heyecanlı oluyorsun. İlk defa bebeğinin fotoğrafını net bir şekilde görüyorsun hareketlerini görüyorsun falan güzel hissiyat, duygu dolu. Darısı sizlere inşallah 🌺
tugbadurmaz34 Rgmss dün yaptırdım ben şehir hastanesinde yapıldı yaklaşık olarak 20 dakika falan sürmüştür belki çok şükür her şey güzel ve temiz çıktı 🤲🏻🧿🧿 doktorumda baktı yorumlayacak kadar bir şey yoktu iyi temiz güzel bir sıkıntı yok dedi normal muayene de oldum tok gidiliyor ben yanımda su da götürmüştüm bebek uyanık ve hareketliydi o yüzden çok uğraştırmadı sonucu kağıt olarak verdi bende şu an tüm organları yazıyor görüldü ya da görülmedi şeklinde 😊
ozgekader Rgmss istanbul Pendik medipol hastanesinde yaptırdım kendi takipli olduğum doktorumda o hastanede zaten detaylıda orada yaptırdım yarım saat 45dk kadar sürdü doktordan gayet memnun kaldım herşeyine güzel güzel baktı anlattı kızımın kalbinde delik gördü mağlesef ki 6 hafta sonrası için tekrardan kontrole çağırdı bir ücretde talep etmedi Umarım geçmiştir kapanmıştır Öyle bakalım pazartesi tekrardan bir kontrole gidicem 😊 Sonuçları kağıt halinde veriyo CD vermedi ama yanımızda eşimiz vs biri olursa ekranı video çekebiliyoruz renkli ultrason kağıdıda veriyo 😊
Ozgis1s Rgmss bende dün girdim yani 21+1 de 🤰 kendi doktorum özel bir kliniğe yönlendirdi.Profesör ve perinotoloji uzmanıydı gittiğimiz doktor. Eşimle birlikte içeri girdik önce bi form doldurduk tüm bilgileri yazdık. Sonra hoca tek tek kalp böbrek beyin eller ayaklar ve tüm organlara baktı inceledi. Hepsi şükürler olsun normaldi. Sonra farklı bi ultrason ucunu aldı yüzünün fotoğraflarını çekmeye çalıştı. Bizimki uyuyordu yüzünü plesantaya yaslamıştı ve eliyle yüzünü kapatıyordu baya bir uğraştık ben yan yattım düz döndüm falan 😂 10 a yakın fotoğraf yakaladık zar zor. Fotoğraflar ve raporun çıktısını verdi ekstra da PDF olarak attı çözünürlüğü daha iyi olur dedi.20 dk falan sürdü benim. Allaha şükür sağlık sıkıntımız yok benimde bebeğimin de 🥰 Darısı tüm annelerin ne anne adaylarının başına 🥰
1prens_1prensesannesi_ 3438FG Bende 15 gün sonra bedia hocaya randevu aldım canım nasıl memnun kaldın mı fotoğraf video falan veriyor diye duymuştum veriliyor mu ilgili mi doktor 🥰
Dy_55 Özelde yaptırdım her ayrıntısina baktı böbreklerini gösterdi elleri ayaklarıni parmaklarını tek tek saydı kalbine iki kez baktı yuzune baktım uyuyordu hiçte keyfini bozmadı eli çene altında durmuş düşünür gibi çok minikri elleri ayaklarına bakınca çok tuhaf oldum ilk bebeğim. 8. Ayda tekrar bana gel tekrar kalbine bakalım dedi başka şehirden gitmiştim yanına her zaman fırsatım olmadı için 8. Ayda tekrar yanına gidecem her hangi farklı sorunda da farklı şehirde özele gidiom.. herşeyi tamdı çok şükür sorun yok dedi boy kilosu kemikleri gözleri beynine baktı sorun yok dedi
Dy_55 ozgekader benim doktorum da kalpte minik delikler gördü ama dediki bu normal bu haftalarda görülür ve bu zamanla kapanır büyük bir delik olsa o zaman risktir minik delikler tehlike değil şuan için 8. Ay da tekrar bakcam kalbine dedi ve normal doğum mu sezeryan mi durumun nedir onu da söylerim dedi tamamen CD kaydetti ve 20 dk sürdü
ozgekader Dy_55 bizim biraz orta olduğunu söyledi beni endişelendirende o oldu açıkçası Kapanabilir ama belki dedi yada doğduktan sonra 2 yaşına kadar kapanabilir dedi umarım kapanır kapanmıştır
Dy_55 ozgekader bana korkacak bişey yok dedi herşey normal yazdı kağıda da olumlu düşünelim stres yapma bebeğe yansır sorun yoktur inşallah
Jeonxx ozgekader bende 2 hafta sonra detaylıya gircem. Nasıldı acaba genel olarak? Eşinizi içeri aldımı
ozgekader Jeonxx eşinizi içeri alıyo Kendisi böyle duvar gibi biri ama işinde çok iyi önemli olan benim için oydu gülmüyoyani zaten maske falan takıyo Yarım saat 45 dk falan sürüyo bi zaman sonra insan kalkmak istiyo o derece 😄 baya inceliyo detaylı detaylı güzel bakıyo bir sorun olduğu zaman anlatıyo açıklıyo tekrar görmek isterse size tarih veriyo CD vermiyo ama eşiniz girerse video çekebiliyo ekranı bebişiniz renkli ultrason kağıdını veriyo ben memnun kaldım kendisinden tok gidin yolda giderken çikolata yiyin yada meyve suyu için
ozgekader Becem ben istemedim ama kimseye verildiğini duymadım bu zamana kadar ama eğer yanınızda biriyle giderseniz videoya çekebiliyosunuz
Becem Becem ben şimdi çıktım hayal beyin yanından ama hep siyah beyaz baktı sizinde mi öyleydi acaba ve görüntüleyemedi maalesef doku yapısından dolayı