Yonca_26 Merve61nc erkek canim🙈ben de esimde hep en basindan beri erkek istiyoruz erkek bebis hayali kuruyoruz resmen🙈ama elbette saglikli olsun da ne olursa olsun
Esmam_ela25 Tuba93 https://mutluresim.com/image/nxDY5Z bunu verdi doktor ama bişey demedi yurt dışında cinsiyeti erken söylemek yasak maalesef 😕
Pofidik123_ Yonca_26 bende 11+4de kontrole gittiğimde ısrarla tahminim var söyliyim mi diyip güldü ama bizde söyletmedik cinsiyet partisi yapıcaz söylemeyin dedim şu an 13+6zaman geçmiyo sizce ne zaman gitmeliyim
Merve61nc Pofidik123_ net birşey söylesin dersen 16 yı bekle canm bebeğin poZisyona göre de değişiyor ilk bebeğim de 12 haftalık doktor kız demişti doğru çıktı
Merve61nc Pofidik123_ benim bi bilgim yok canm fiyat hakkında ilk kızım da yaptırmamıştım detaylı ultrason zaten