papisinannesi Feyzasucu benimde başlangıçta öyleydi. Ahh günler iyiki geçti gitti. Doktora gidin isterseniz ılık şeyleri hiç yanınızdan ayırmayın yudum yudum için sürekli. İnşallah geçer
Portakalcicegiii Feyzasucu öksürme ve hapşırmayla bebeğe zarar gelmiyor diyor doktorlar ama kesinlikle kendini sıkma ilk 3 ay ilaçta kullanma doğal yollarla iyileşmeye çalış geçmiş olsun