Feyzasucu Asırı derece de yogun bır oksuruk krızlerım var daha 1.5 aylık hamıleyım bı zararı olurmu cocuguma boyle bısey yasayananınz varmı resmen moralım coktu ona zararı olck bjsı olck dıye krkuyorum karnım agrıyo devamlı kananamam falan yok ama
Migrenligebe Feyzasucu o aylarda agrilar normal ama kanama olursa hastaneye gitmek gerekiyor diye biliyorum. Oksurukten kurtulmak icin zencefili limonla kaynatip icerken icine bir kasik bal koyuyordum ve gunde bi bardak iciyordum.
Aryam2019 Feyzasucu öncelikle geçmiş olsun bende çok öksürük vardı dr şurup verdi iki gün kullandım geçmedi attım şurubu keçiboynuzu pekmezi aldım anında yumuşattı 🥰🥰🥰 doktorum ii yapmışsın dedi
Nehas Feyzasucu şu an bende 10-4 haftalğm kasıklarm geceleri cok ağryor uyuyamyorum 😣 bide tabi bnde aşırı bir sekilde miğde bulantısı var 😔
Popmum Öksürdükçe kasığınızda ağrı olabilir bu hapşurunca da olabilir korkmayın strese girmeyin bunlar normal. Tabi öksürüğün sebebi balgamsa bol bol tuzlu suyla gargara yapın. Bir su bardağına bir tatlı kaşığı tuz.
Popmum Feyzasucu size bir şey diyim ki başkalarını sakın takmayın Allah koruyor evlatlarımızı olacağı varsa adım atarken olur yoksa içiniz dışınıza çıksa bir şeycik olmaz ☺️ kimi çaydanlık kaldırır bebeğini düşürür kimisi koltukları kaldırır bir şeycik olmaz. Siz tabi ki önleminizi alın gerisini Allah'a bırakın.
Yalinn8 Feyzasucu yapabildigin kadar, öksururken dizlerini kendine cekersen bi de kasik agrisi girmez, korkma, pekmez ic, balli karabiber yap ic, hizla gecsin🙏🏻
Derya433 Feyzasucu doktorundan bitkisel şurup iste canım ben de bir aylıkken çok hastalanmıştım odama su buharı yapmıştım bol su çorba yaşamadan geçmiyo öksürükten bşecik olmaz
Mucizem00 Feyzasucu Canım zencefil bal karabiber karıştır kaşık kaşık ye bunu güzel bi tanı Yok ama işe yarıcak ve mentollü şeker at ağzına