Kubraakgn0 tabi ki umutlandırmayın kendinizi akışına bırakın ben 1 buçuk sene boyunca her ay test yapıyordum vücudum benimle oyun oynuyordu resmen 6 aylık evliyken 1 aylık hamileydim düşük yaptım sonrasında 1 buçuk sene hiç olmadı psikolojim bozuldu düşük yaptığım içinde vücudum her ay benimle oyun oynadi adetim 5 gün gecikiyordu 3 gün gecikiyordu her ay test yapıyordum yani sürekli o teste negatifi görünce ağlıyordum tam umudu kestim hapı da aman doktor verdi içeyim bari diye içiyordum yani hamile kalmışım Allah sizede nasip etsin inşallah dualarım sizinle🙏🏻🤗