Rose21 Arkadaşlar doktor 4 ocağa kadar gün verdi. Fena halde kasılmalar var. Kasık ağrılarım var. Açılma sıfır. Bu bebis Aralıkta mı Ocakta mı gelir acep? Doktor bile merak ediyor bu soruyu. Yaş meselesinden ötürü ocak ayında doğsun istiyorum. Var mı benim gibi olup doğuran? Valla şimdi başlayacam yürüyüş pilates yapmaya ama ya doğarsa diye de korkmuyor değilim. 😂
UlkerSD Rose21 bizde 38+6 olduk gelen giden yok doğrusu hareket etmiyorum ocağa sarksın diye 😂 belim ağrıyor doktor açılma yok ama yumuşama var dedi🙄inşallah 1-2 Ocak’ta kendi sancımızla doğumumuz gerçekleşir🙏🏻
Dk16 Rose21 aynı durumdayız 39 olucaz pazartesi hiç belirti yok bebeğim hareketleri dışında Ben de 2019 şu olsun istiyorum son 10 gün sıkın dişinizi 🤰🏻😊
MerveGmss Rose21 bencede ocakta doğması mantıklı ama doğum bu belli olmaz :) bende hafif adet sancısı gübü sancılar oluyo daha siddetlenmedi ocağa kdar durur heralde 🙈
Sedayznn Rose21 bende 38+3üm dünden başlayan sancım var gecede vardı bi geliyor bi gidiyor sürekli ya sizde de öle mi ??
Rose21 UlkerSD çatınızda sorun yok galiba bana net bir şey demedi sezeryan olmak istemiyorum. Çok geniş diyemem dedi bana ya. Moralim bozuldu.
Rose21 Sedayznn evet dün sabah 6 itibarı ile 3 4 kere adet sancısı yaşadım ama geçti. Bugün ise 1 tane oldu gece. Başka yok ama kasık ağrıları en fenaları bence. Sağa sola dönemiyorum felç gibiyim.
UlkerSD Rose21 çatıda sorun yokmuş canım normal yapabilirsin dedi ama ümitsiz olma Doğum bu hiç belli olmaz o an çok rahat belki normal Doğum yapacaksın💫 aslında en önemlisi biz ve bebeklerimizin sağlıklı olması gerisini düşünme akışına bırak🙏🏻
Dk16 Rose21 annem bana hamileyken Ramazan bayramıymış sancıları varmış ama bayramda Ablam yalnız kalmasın diye beni içinde tutmuş 😂😂😂 tabi bu annemin abartısı veya iddiası olabilir Ama sonuçta tuttum diyor kadın 😁😁😁
Gmzeli Günde 5 kat çıkıp 1saate yakın yürüyüş yapıyorum gelen giden yok🙄 38+1 gelsin istiyorum bende tam tersi
MineKarahasanolu Bende şuan 37+6dayım.doktor sekiz Ocak dedi normal Doğum görünüyor dedi eğer sekiz ocağa kadar doğurmazsam sezeryan dedi bende pilates topuyla rahatlamaya çalışıyorum kasıklarım da çok ağrı oluyor yürüyemiyorum çünkü hurma yemeye başladım günde üç tane ağrıyı hafifletiyor diye duydum belimde hafif ağrım oluyor ama çok değil genelde akşam yatarken hareketli bir bebek ve erkek bekliyorum rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin
Rose21 MineKarahasanolu benim de erkek hareketli aynen gece uyuyamiyorum ama valla bilsem hurma ağrıyı azaltıyor zorlar kendimi yerim.