Gzdesri bende 28+3 haftalık gebeyim. Doğuma dair bir şey yok içimde . Buradaki yorumları okudum. Sanırım benim normal doğum olursa sancı , sezeryan olursa karnımın kesilmesi korkum olur. İğneden damar yolundan vs korkan biri değilim. Her adetim aşırı sancılı geçerdi. Bazısında serum yerdim bazısında dikloron iğne. Şuan en çok düşündüğüm şey : yaşadığım yerde doğum değil memleketimde istiyorum. 37. Haftada izne ayrılacam . Allah korusun o haftadan önce gelirse bebek napacam. Yaşadığım ilçede hastane çok kötü. Yoğun bakımı bile yok. Doktor zahmet edip gelmiyor bile gece doğumlarına ebelere bırakıyor. Doktorun eve bir saat mesafede. Yani doğum şeklinden önce daha başka stres sebeplerim var. Doğumla alakalıda sancı ve karnımın kesilmesi 🤔 çevremdekiler ablam,kaynanam bilhassa sürekli beni sezeryana sevk etmeye çalışıyorlar. Normal doğum yapma riskli vs diyorlar. Ablam 2 sezeryan yaptı. Diyor ki herkes normal yapcam der de yapamaz işte falan çok da sağlıklı değil normal diyor. Bundan sağlıklı doğum şekli olabilir mi ya ? Kaynanam da diyor normal yapma bebeğe bişe olursa . Alttan keserler uyuşturmadan diyor. Mahfolursun diyor sancısı kesiği.