Gzdesri Bence forumda açılabilecek en mantıklı başlıklardan birisi 😅 bende 31+5 im, haftasonu da çantayı hazırlayacağız Eşim ile. Ancak henüz bir korkma gelmedi. Ya da nasıl olsa bir şekilde doğuracağım diye endişelenmiyorum 😅 beni daha tedirgin eden şey; duş alırken suyum gelir anlamazsam? Nişanı anlamazsam? Vs vs. Kendinizi bunalıma sokmayın, güzel düşünün güzel olsun inşallah 🌸