Ymnjunior ay çok zor kız bebişe isim bulmak 😂 erkek olursa diye bir sürü isim bulmuştuk erkek ismi ama kız olursa diye düşünüyoruz bulamıyoruz ya da beğenemiyoruz ya da beğeniyoruz ama içimize sinmiyor bir değişik 😂 zor bu isim işleri umarım kısa sürede gçnlünüze sinen güzel hoş bi isim bulursunuz 😇😇