Ymnjunior
Ayla : Ay ve yıldızların çevresinde görülen ışık halkası.
Enise : dost, yâr, yoldaş, arkadaş
Sena : övülmüş kişi
Mihrimah : ay ve güneş
Hümeyra : duru güzelliğe sahip kadın (bazı yerlerde beyaz tenli gzl kadın dşye de geçiyor)
Hüma : başına konduğu bir kişiye mutluluk ve huzur getirdiğine inanılan talih kuşunun ismi (Süleyman as. ’ın hüma kuşu vardı.)
Lina : hurma fidanı demek manası pek anlamlı olmasa da isim bnm çok hoşuma gidiyor 🤭
Asel : bal demek
Güldehan : bununda manası çok anlamlı değil gül ağızlı demek ama isim çok hoşuma gittiğinden yazdım 🤭
Birde Peygambrrimizin hanımı Ayşe Validemizi çok severim o yüzden Ayşe ismini de baya beğeniyorum seviyorum. Manası da : neşeli, huzurlu, halinden memnun olan kişi demek.
Benim de ilk kızmın adı Enise Sena (27 aylık) şimdi 28 haftalık 2. Kızıma hamileyim onunda ismini Ayşe Mihrimah koyacağız inşallah.
Umarım faydalı olur tavsiye ve bilgiler. 😇