Duygu_52 bence şükredin😂 ben bize yeter nasıl olsa iki kişiyz çocukta olsa 3 e yıllarca büyüyene kdr ben me yapacm büyükle diye çekmece tipi aldım kızım 3 yaşında iştahsz ve şuan hamileym yani çocuklardan bağımsz olarak bile sığamıyorm keşke sandık tipi daha büyük alsydım çocuklarda büyüynce asla yetmeyeck bence hiç dokunmayın dursun her zmn lazm olan bişey