Duygu_52 elimden gelse kendime ikinci bir derin donrucu alacağım. Yazın herşeyimi atarım bardak bardak domates sos yaparım onu atarım biberler kurularımı direk atarım yaprak sararım zaten kurbandaki etler dolduruyor yarısını bence çok çok gerekli bir şey bence şükredeceksiniz haa dondurucuya çok bişey yapmiyorsanız bilemem bizde bu arada 2 kişiyiz yani kişiyle alakası yok bence insanın kışa yaptığı hazırlıkla var