Annesininmelei Rumeysaaa canım hayırlı olsun sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah. Bende dün gece çok dayanılmaz öksürüğüm olunca acile gittim. İlaç vermeden beta yaptılar çok şükür pozitif.
Annesininmelei Rumeysaaa çok teşekkür ederim canım. 8 şubata gün verdiler kese için. Sen ne yaptın beta kaç çıktı. Gün verdiler mi ?
Rumeysaaa Annesininmelei 13 ocakda oldum ben transfer gittim bugün ama erken gitmişim keseyi göremedik dr salı günü tekrar çağırdı
Annesininmelei Tugcebngl Merhaba evet kan sonuçlarına göre tutundu. 8 şubatta minik kuşu görmeye gideceğiz inşallah
Annesininmelei Rumeysaaa Benim 11. Günde betam 362 çıktı belki o yüzden geç çağırdılar. Kesin görünsün diye