Aabbccc Annesininmelei tüp bebekleydi dimi canm sizinde kaçıncı gününüz transferin bencede en doğrusu test zamanını beklemek
Annesininmelei Aabbccc evet tüp bebek, geçen cumartesi transfer oldum. Salı test günüm Salı günü kan verip öğreneceğim. Hayırlısı olsun
Annesininmelei baharmom35 stres olduğumu nerden çıkardınız 😊 gayet sakin bir şekilde test günümü bekliyorum. Tutmuşsa tutmuştur. Tutmadıysa durup biraz dinlenip yeniden yola çıkarız 😌
yazarelif Annesininmelei yaptım çıkmadı dün 2 tane yaptım bugün de 1 tane yaptım silik çizgi bile çıkmadı😥
Annesininmelei yazarelif 5. Gün embriyoları en erken 7. Günde Belli oluyor diyorlar. Benim 7. Gündü ama kafamı karıştırmamak için yapmadım
Annesininmelei Rumeysaaa canım hayırlı olsun sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah. Bende dün gece çok dayanılmaz öksürüğüm olunca acile gittim. İlaç vermeden beta yaptılar çok şükür pozitif.