Delidolu minik_kurabiyeee Gittiğinde Şöyle Büyük İhtimalle Nst Ye alır Bendede Oluyordu Soyledigimde nst istedi Bişey Çıkmadı çok sukur
minik_kurabiyeee Delidolu aynen bi söyleyeyim bakayım ne diyecek ay ilk acemilik birde insan en ufak şeyde stres oluyor 🥲 çok şükür 🤲🏻
Parsmommy Delidolu Bendede şikayet sebebi ile değil ama rutin olarak başladı. 32. Hafta aynı şekilde ve sancı çıkmadı şükür
karaguzelirem_ 31.haftamda kontrolüm vardı o zaman girmiştim ilk birdahaki kontrolüm 35.haftamda birde o zaman gireceğim
seymaa7 Delidolu evett işk 23te girdim sonra da her kontrole geldiğinde gir dedi o şekilde devam ettik
seymaa7 Delidolu erkenmiş evet ama rahim kısalığından dolayı erken doğum riski için olduğunu söyledi zaten erken haftalarda girdiğim için daha hiç nstde kalp atışı duymadık sancılara bakılıyordu 30dan sonra duyuluyormuş haftaya duyacağız inşallah
Nuraslanklc Delidolu devlette 34 te oluyor sanırım hep 34. Haftada başlamıştım ilkte bu sefer 32. Haftada çağırdı bakalım nst olurmu olmazmi bilmiyorum pek
Cucu_01 Delidolu bu kasılma nasıl birşey anlatır mısın ? Bende de arada ağrılar oluyor ama kasılmamı ne bilmiyorum 🥺 32+3 üm bende
Cucu_01 Delidolu Ay benim ki hep toplanıyor çok fena oluyır öyle demekki o kasılma haftaya doktoruma söyleyeyim