Delidolu 32 haftaLigim Kasilmalarim Olduğu için nst’ye Girdim Çok şükür iyi Çikti Siz kaçıncı Haftada Girdiniz ?
nunusmom Delidolu 32 hafta da bailamıştım bende ilk hamileliğimde. Ama ksılma sancı va şikayetim yoktu bnm artık nst ye başlayalım demişti doktorum sadece. Bu 2. Gebeliğim henüz 28+4 haftalığız bakalım ne zmn başlayacagız nst ye 😇
Ervan Delidolu bnde 32de gittim girdim doktor 30 haftada koyuyorum nstye dedi. Sekreter geç kalmışsın dedi.
Ayazinannesi16 Bende haftaya gireceğim ilk defa.32. haftamız olacak.simdilik kasılma ya da sancı şikayetim yok.
nunusmom Delidolu bnm de karnım sürekli kasılır sertleşir 🤦🏻♀️😅 rahat durmuyor içeride ki hanım 😂😂😂😂 ama daha 28 haftalığım belki bir sonraki ay kontrolümde alır bilmiyorum bakalım 😇
Pnar3534 Delidolu bende 36+3 üm dün doktora gittim hiç nstye girmemiştim bu hafta girecek miyim dedim doktorum gerek görmedi bebek hareketlerini izle 37 den sonra sokacağım dedi. Benm hiç kasılmam olmamıştı kanalada girmemiş bebeğim daha ondan olabilir
minik_kurabiyeee Delidolu ya bende 33+1 haftalığım bugün kontrolüm var nstye girer miyim acaba bi fikriniz var mı
minik_kurabiyeee Delidolu hmmm anladım benim bebiş sürekli bir yerlerini dayıyormuş gibi oluyor yaa normal mi acaba yoksa kasılma falan diye mi geçiyor çözemiyorummmm
seymaa7 Delidolu evett işk 23te girdim sonra da her kontrole geldiğinde gir dedi o şekilde devam ettik
1yenianne11 Delidolu 33 haftalıkta başladık bebişim toplanıyor sadece bir yerde onun haricinde kasılmam sancım yok cuma yine giricem Nst bana heyecan veriyor kalp atışlarını da duyunca 🤭
Delidolu minik_kurabiyeee Gittiğinde Şöyle Büyük İhtimalle Nst Ye alır Bendede Oluyordu Soyledigimde nst istedi Bişey Çıkmadı çok sukur