Elabadeninannesi evet cnm Çarşamba 😩 bugün hastaneye kayıt işlemleri için gittik bilgilendirme yapıldı, 3 kere çaktırmadan ağladım kafamı eğip 3 kere gözyaşımı gözümde kuruttum akmadan 😢 hastaneden çıktığımda artık tutamadım kendimi bir saat ağladım, benim için en zor olan bu kadar korkunun yanında hiç dilini bilmediğim insanlara emanet edicem kendimi , acıyo desem anlamaz hissediyorum kesme desem anlamaz, o bana bişi dese ben anlamam 🙄 napcam bilmiyorum