Seval0Seval 2prensesannesiiii bende dedim cuma gidim eşim yok doktor çarşamba dediyse o gün git diyor ama cuma giderim ben
2prensesannesiiii Seval0Seval çarşamba günü çağırdıysa çarşamba günü git balım benim bu değerde görünmedi 2 gün sonra gittim göründü ama benim sorunum geç döllenmeydi siz giderseniz belki siz görürsünüz🥰
gulayy0909 Seval0Seval bende 4 haftalık kese göründü 1000 üzerinde olunca görünüyor kese 5 haftalık da kalb atışı duydum ama alttan muayene ile bence baktıran bilirsin alttan sorun olmuyor doktor fazla tutmuyor zaten bebeğe zarar vermesin diye
Esrashshshssh Seval0Seval canım bende dün gittim doktora betam 1990 doktor kese yok dedi ama ben aşılama oldum 25inde valla birsey anlamadum değer yüksek kese yok
Seyma-Cekirdek Merhaba ben de dün kan tahlili verdim. Baktirmisken degerlerime de baktırmak istedim. Diğer tahlil sonuçları çıkmış ama beta hcg görünmüyor aynı anda çıkmaz mı acaba ayrı mı çıkıyor sonuç?
gulayy0909 Seyma-Cekirdek çıkar farklı yazıyordur görmemiş olabilirsin dikkatli bak total de yazabilir direk beta yerine