bsrm Bence ideal olmasi gerekn bunlar kendinize yedek pijamada koyun. Ayrica bebegnize yedek zibin koyn 2 tane . Bazi yerde goruyorm o kadar cok sey koymuslar ki bebege sanirsn bi lac gun yatiliga gidiliyo 🙈
Sdanrr Elifcee25 ben kendimi korkutmamaya çalışıyorum onun kokusu bence herseye değer böyle düşün hep 😌
Sumeyyye Sdanrr ben resim çekilirken saten pijama götürmüştüm onu giydim ama normalde penye pijama çok daha rahat