Sdanrr 34 haftalık olduk kızımla 💕 hastane çantamızı hazırladım. Hem fikir olsun hem de eksiklerim var mı sizde bir bakmış olun 😌💕🤰🏻 Bebek için ; 10 lu hastane çıkışı 2 adet 5 li takım (yelek) 2 adet penye battaniye 15 tane bez 1 er 2 ser tane önlük,çorap,ağız mendili (müslin) Pişik kremi Kendim için ; Lohusa takımı (günlük pijama takımı da koymalımıyım bilemedim) 4 tane depend ( depend aldığım için iç çamasırı bir tane koydum.) Terlik taç set Çorap,emzirme sütyeni,göğüs pedi Emzirme önlüğü ve çıkarken giymek için kıyafet Havlu Peçete Islak mendil
AysegulAloluAcikgoz Sdanrr Emzirme atleti daha kullanisli dedi bir yakinim sadece gogus kismini actigin icin belin gobegin acilmiyor dedi.
Sdanrr ebruulas92 bide lohusa setim beyaz kan falan geçer diye korkuyorum dediğin gibi alayım normal gecelik sağol canım
Efuli53 Mavisilegamzeli emzirme atletleri daha kullanışlıymış. Benm 3ablam ve görümcem cocukları var hepside öyle diyor.
Gulsumkeremsuat Sdanrr evet bazen onun için bazende göğüs ucu yetersiz kalıyor bebek için onun için bende lazım olmuştu bayaa
Elaylama Sdanrr gazınız olmaması için belinizi kapalı tutmanız lazım. Sizin gazınız olursa bebeğinizin de gazı olur. Sevmesek bile atlet daha faydalı oluyor.
Sumeyyye Günlük pijama kesinlikle koymalısın neyle rahat edersen öyle bişey koy. Bide depend de çok rahat edemeyebilirsin zaten hastaneye genelde ped veriyo sen yinede iç çamaşırı bolca koy derim ben. Gecelik te ben hiç giymedim her hamilenin kafasındaki soru gecelik almalımıyım😄 ben giymedim aldım ama
Sdanrr Sumeyyye tamam canım pijama takımı koyayım. Çıkmadan resim çekinmek için giyinirim diye düşünüyorum geceliği
Sumeyyye Sdanrr ben resim çekilirken saten pijama götürmüştüm onu giydim ama normalde penye pijama çok daha rahat