umena Aslında en mantıklısı sizin söylediğiniz hani insan uykusuzluğa zorluğa falan alışıyorken en mantıklısı 1 yıl daha başa sarıp sonra ikisini bir büyütmek ileride de büyüdüklerinin keyfini çıkarmak, düşününce ileride tam rahatlamışken başa sarıp sıfırdan yeniden uykusuzluk zorluk daha zor geliyor insana.. Bir de beni düşündüren birşey daha var o da tek yardımcım annem o da haftada bir gün gelebiliyor sadece.. Ablam ve abim de var ama onlar çalışıyor fazla görüşemiyoruz.. İki dk markete bile gitcek olsam çocuğumu bırakcak kimsem yok komşularım hep çalışıyor bu durum da da zorlanır mıyım acaba