Dreamssss ayni derten bende muzdaripbim 23 haftalik oldum kasiklarimda.agri.oluyor doktor normal diyor internete de oyle yaziyor ama gel de bana anlat bebeyime bisey olucak.korkusu fazla bazen delirecek gibi hisediyorum ilk bebeyimi.kaybetim ilerleyen haftalarda cok.kotu gunler gecirdim simdi terapi almayi dusunuyorum iyi bir doktor bulmam lazim ben 10 yildir boyleyim.ilac tedavisi gordum ilavlarla iyim ama ondan sonra yine tekrarliyor bende belirtiler.cok fazla uyusma,kusma,isal,uyuyama basta kulakta baski mide bulantilari.karin agrilari anlatamam daha cok fazla