FDM220 Sevvalsf en son 34+6 da 3100 demişti doktorum şimdi 37+5 olduk bilmiyorum haftaya doğum var zaten 😊
Minikmucizem2007 Sevvalsf Maşallah haftasına göre bebiş baya iyi kilo almış :) nasıl beslendiniz acaba
Sevvalsf Minikmucizem2007 ben meyve ağırlıklı çok beslendim her sabah bir tane haşlanmış yumurta özellikle muz ve kefir ara öğün olarak çiğ kuruyemişte tüketmekte fayda var çok dikkat ettiğim söylenemez ama canım ne çektiyse yemişimdir cips bile 😂😂
Betulatas FDM220 kilosu baya iyi bizimde haftaya pazartesi doğumumuz var. Aynı gündeyiz sizinle ama sizin bebiş tombik bizimkine göre
Smy38 FDM220 maşallah Allah sağlıkli doğum versin ben de hep çok kilo olunca doğumdan korkarım yaaaa🥴
Rabisozdmr Sevvalsf 34 haftalıkken 2700 gr dı . 36 olduk perşembe randevumuz var kaç olduk merak ediyorum 🥰
miranatlas Sevvalsf bence meyve aşırı kilo aldırıyor meyveye aşırı düşkünüm çok yedim ve kilosu 10 gün ileri gidiyor
Ferhan0758 Edayldz merhabalar geçen hafta benimde 30 haftada 40cm boy ortolama 1650 kilo dedi doktorum ama gelişim olarak sınırda riskli dedi size de uyarida bulundu mu hekiminiz
arventuba Bizimki 2 hafta sonra normal boyutlara döndü endişelenmeyin bol su ve havuç tükettim düzelebilir demişlerdi hakkaten öyle de oluyormuş çok şükür kubraaa123
ElifKarata Karan_ maşallah 3 hafta önde gidiyor kilosu. Seker yuklemesi yaptrdnz mi yoksa genetik mi 🥰
inci_6007 umut0808 doğduktan sonra ishalli hastalık olursa o zaman görürsün önemi var mı yok mu 😂 kilolu olmasını istiyoruz hani tatlis duruyor isiririz diye değil iştah kayıplı ishalli hastalık olduğunda arkasında telafi kilosu olsun diye