Ganimetorhan
Ben dogum odası için sadece süsleme yaptım birde kolonya şişem vardı çok şık ona etiket bastırdım.
Mevlit içinde gelin kuranımdan kalma yasin ve tesbihlerim vardı elimden cıkartmak için etiket bastırdım figür yaptırdım karta kendim yapıştırdım cok uyguna geldi görsel ekliyim