Yukselen bende yaptırmadım, doktorun şeker yüklemesi yapalım dediği tarihten iki hafta önce sağlık ocağında açlık şekerimi ve son üç aylık şekerimi ölçtürdüm. Doktora gittiğim günde açlık, tokluk ve son üç aylık bakıldı tekrar, gerek yok dedi doktorum. Bu işin doğrusu yanlışı yok, varsa da ben bilmiyorum 🤷🏻♀️ içinize nasıl sinecekse öyle yapın..