Ertugrul merhaba canım, sana şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum🤲🏻 Bizim bebek 37+1’de 2900 gramdı, çok üzülmüştüm. Doktorum şu yorumu yapmıştı; “anne baba uzun boylu, yapılıysa çocuk da ister istemez kilo ve boy olarak fazla oluyor ama sizin gibi (eşim ve ben biraz ortalama standartlardayız😀) ortalama ve minyonsa bebek de belli ölçülerde oluyor. Siz gerçekten eşinizle öyle misiniz peki? Doktorun söylediğini çürütür müsünüz yoksa?😅