Rojinn Hamileliği özlemeyecek olanlardan biride ben olucam anlatıklarınız hepsini aynen yaşıyorum ve bu durumdan çok sıkıldım. Kıyafetler olmaz yeni almak istemezsin çoraplarını giymek büyük bir nimet şimdi tansiyon düşüklüğü sürekli hastalık modu ve kendini hep mutsuz hissetme Bazen sinir boşalmaları yaşıyorum sağolsun eşim anlayış gösteriyor ama sağsalim doğsun artık istiyorum ikinci çocuğu sanırım bi on yıl düşünmiycem 😑
Smyym Hamıle lik cok guzel benım daha 4+6 bende pazartesı kontrole gtcem ıgne ve hap vercek bır kızım var 4,5 yasında 2 dusugum var 1 sene sonda hamıle kalabıldım
Merversen Asiiye makyaj yapıyorum o bile yakışmıyor elim yüzüm ayağım heryerim sis 😀 pazartesi kontrole gitcem umarim hadi doguma aliyorum seni der doktorum sag salim kucagima alirim inşallah oglumu