SeymaCbci Ben iki haftadır resmen kendimi eve kapattım canım hiç bişi yapmak istemiyor bilerek hamile kıyafetleri mi kısıtlı sayıda aldım
O yüzden üzerime hiç birşey olmuyor artık olanlarida giymek istemiyorum yürürken bacaklarım kolacakmis gibi hissediyorum
Çatı aram cok kasiliyor yürürken aniden ağrılar giriyor ne yapacağımi şaşırıyorum
Heryes kısıtlı geliyor anneme kayinvalideme bile gidemiyorum markete bile çıkmak istemiyor canım 😔
Bende aynı sen gibi yemek yapmak kendime bişiler hazırlamak zor geliyor
Bu arada 38+4 haftaligim ne zaman dogurcam acaba
Bu akşam bı ağladım resmen sinirlerim boşaldı
Bazı şeyler zor gelmeye başladı
Eşim Allah'tan anlayışlı ağlarken ağla içini boşalt az kaldı sabret bütün hamileler böyle diye teselli verdi
Sağolsun ise gidecekti sabah ama ben böyle olunca vazgeçti
Allah herkes bu duyguyu yaşatsın inşallah 🤲🏼
Anne olmak çok zor gerçekten 🤗