rabisskocc Nezisozturk07 ikili tarama sonucu böyle çıkmış olabilir 3lü tarama ve detaylı ultrason daha detaylı daha bilgi verici oluyor umarım bir sorun yoktur bebeğinizde 💚
Esramiray12345 rabisskocc detaylı ultrasona girdim herşey normal ancak ikili test yazan yerdeki değer yüksekmiş öyle diyor ancak araştırıyorum daha yüksek yazan testler var buna rağmen düşük risk demiş doktorları
Nezisozturk07 rabisskocc fetal DNA verdik bütün her şeyine bakılıyormuş onun sonucunu bekliyoruz inşallah temiz gelir.
rabisskocc Esramiray12345 risk altında olsa bile sanırım onun bir sınırı var onun üstüne çıktığında orta riskli oluyor umarım birşeyi yok ve sağlıklıdır kalbinizi ferah tutun❤️
rabisskocc Esramiray12345 doğrudur ben kendi doktorum hariç baş hekime de göstermiştim içim rahat etsin diye
Ebruska_92 Nezisozturk07 Ense bıraz kalın cıkmıs ama ödem olabilir burun kemigi olusmus bu iyi birsey kafanıza takmayın iyi çıkar sonuç
Ebruska_92 Esramiray12345 Burun kemigi olusmamış bu risk olabilir demek ense kalın degil buda iyi bırsey
Ebruska_92 Esramiray12345 Doktor detaylıda burun olusmuş dedımı buraya nazal kemik var yazılmamış ondan rısk cıkıyor eger var dedıyse o kısmı duzeltip tekrar grafık cıkartsınlar
Esramiray12345 Ebruska_92 burun kemiği herşey oluşmuş sonrasında ayrıntılıya girdim organlarda ense de vs hiçbir şey çıkmadı ancak yine de orta risklisin deyip gönderdi