Hhhzzzlll3545 hastane de önemli ama doktor daha öncelikliymiş onu anladım içime sinen pozitif arkadaş gibi benim doktorum geri döndüm gözde Hastanesi feyza hanıma 😊 üstümden yük kalktı kafam rahatladı içim ferahladı resmen.başka doktorla yapamayacağını anladım☺️ Hastanede 1 gün yatacağız inş. onada sabrederiz 😊 bebişim sağlıkla gelsin de.inşallah sizde içinizd sinen doktora rast gelirsiniz 🥰