Handanby ben bugun genede bi bakmak icin berrin korkuta gittim ama sans ya bu izinliymis megerse odalara falan baktim hic hosuma gitmedi tam orda konusurken 6 ay once su hastanesinde dogum yapan bir kisi hastanemi ariyorsunuz dedi evet deyince su hastanesi ilgisi temizligiyle harika bi hastane dedi o kadar övdu ki asiri memnun kalmis bebegi emmedi diye 1 gece boyunca ugrasmis hemsireler falan oya hanima bende bi gidip onunla gorusurucem 4d ult gebelik takibide var sanirim ..