Herdem25 merhaba Aysel hanımı duymuştum bi arkadaşım önerdi ama hastane yorumlarına falan baktım muayeneye çok geç alıyorlarmış hijyen kötüymüş siz memnun kaldınız mı gitsem mi bende Aysel hanıma acaba?ben ilgi istiyorum aslında bir doktorda halimden anlasın Güler yüzlü olsun ayrıntılı anlatsın istiyorum ama hiç şansım yok doktorlardan yana herhalde muayene ücreti falan ne kadar Ekstra betahcg için ücret alınıyor mu ?