Melegimiz alışmaya çalışıyorum diğer doktorumdan çok memnundum hastaneden dolayı değiştirmek zorunda kaldım.komşum doğum yaptı memnun kaldı minegül hanımdan bakalım bende alışma sürecindeyim sadece ultrasonu çok kötü bebek hiç görünmüyor ondan dolayı tek pişmanlığım,diğer doktorların ultrasonu nasıl onu soracağım pazartesi.renkli ultrasonu falan yok 😔