3-4 cm açılmamda epidural takıldı bana hatta hiç aklımda yoktu sancım çok olunca doktorum önerdi iyi ki de önermiş ☺️ çok konforlu rahat doğum geçirdim, 2 dikişim oldu sadece epidural yapılırken öyle ağrı acı hissetmedim ben zaten sancılardan gözüm dönmüştü sadece minik bir elektrik çarpar gibi saniyelik bir şey olmuştu onu anestezi uzmanı söylemişti zaten 😊 damar yolum bile daha çok acımıştı hatta öyle söyleyeyim 😊 benim sadece bel ağrım değil genel olarak eklem ağrılarım var ama onu da vitamin eksikliğine ve kalan kilolarıma bağlıyorum emzirirken vücuttaki vitamini tüketiyoruz takviye gerekiyor mutlaka doktora danışıp 😊