07sudeeee ya ben bilmiyorum sancılara dayanamadım eğer epidural olmasaydı sanırım normal yapamazdım bende bu hurafeler yüzünden bekledim bekledim boşuna acı çekmişim diyorum doğumhanda ıkınmayla alakalı hiçbir problem olmuyor tamamen ekibe kendinizi bırakın ne derlerse yapın o kadar sancıdan sonra şahsen be ıkınamazdım diyorum 1 saat suni sancı bile beni berbart etti keşke o kadar sancı çekmeseydim diyorum kesinlikle en mükemmel doğum şekli diyebilirim yine olsa yine epidural derim