emirtimr1 ferhpnar 6+2 de duymuştum kalp atışını ve bariz görmüştüm atışını bile 5+5 de kese ve noktacık kadar görmüştüm🥹🌸
HelloooMomy ferhpnar ben bu cuma gideceğim Allah nasip ederse 🥲 İnşallah görürüz 6+1 olacağım o zaman
Aslan97 ferhpnar 4+4 de kese görüldü bende 7 haftalık olduğunda kalp atışı için gel dedi drum bana şuan 6+1 haftaya gideceğim
ferhpnar emirtimr1 geçen hafta özele gittim alttan baktı 5+1 dedi yolk sak gördü kese gördü bugün devlete gittim karından baktı yolk sak kese gördü bebeği göremedi 5+5 dedi
Swan97 EceNaz26 merhaba benim de 6+2de gittiğimde kese bomboştu vajinal bakmasına rağmen yolk sac bile görünmedi. İlk bebeğimin kalbi atmadı düşük yaptım bu da olumsuz olacak diye ödüm kopuyor. Beni biraz olsun umutlandırdınız. Dua edebilirsiniz misiniz benim için haftaya ptesi gideceğim Allahım bu sefer sağsalim bebeğime kavuşup büyütmeyi nasip etsin
NM_mom Canım 6+2de duydum ama daha net duymak için haftaya tekrar çağırdı. Henüz gitmediysen 7. Haftanda falan git istersen
ferhpnar NM_mom geçen hafta özele gittim alttan baktı kese yolk sak gördü bugün devlete gittim yolk sak kese gördü karından ama bebeği göremedi 5+5 dedi erken daha dedi ama korkuyorum bir kaybım var
emirtimr1 ferhpnar bebişi görmek 7-8 haftaya kadar uzayabiliyot bazen stese sokmayın kendinizi annem de öyle olmuş genelde🥹🌸
Semanur_02 HelloooMomy gitme cnm kalp atışını en net 7. Hafta da duyarsın sonra insan kötü oluyor duymayınca.
HelloooMomy ferhpnar Ay evet bu da çok normal bir durum canım. Değişiyormuş ilk gunlerde bu durum. Yengemin son haftaya kadar değişti bebeğin haftası günü 🤭❤️ Bakalım bize ne diyecek ❤️
ertug77 Aslan97 6+1 uygulamaya göre mi ultrasona göre mi? Yani sat tarihine göre yaptığınız hesap ultrasonda da aynı çıktı mı merak ettim.
ertug77 Aslan97 benim de üç Aralık 🤭 bende bu hafta cuma gideceğim ikinci kez. Keseyle bebeği görürüz ama kalp atışını duyar miyiz emin olamıyorum.
HelloooMomy Swan97 bende öncesinde boş gebelik yaşadım. Korkuyorum bende ☹️ İnşallah gorunur Allah’ım hepimizin gönlüne göre versin inşallah.
EceNaz26 Swan97 stres yapmayın, vajinal baktırmadım kese boyutunuz ufaksa henüz gozukememesi normaldir cok kişide okudum o haftalarda boşmuş hep üzülmeyin. Rabbim vakti zamanını bilir kalbini ferah tutun. İnşallah görürsünüz sizde bebişinizi 🙏🏻💕
mammamiamama Ben de ilk öğrendiğimde gitmiştim. Kese görünmüştü sadece 4+3tü. Yarın gidicem inşallah duyarım 6+3olacak. 😊Ben de heyecanlıyım bir kürtajım var daha öncesinden
ferhpnar mammamiamama inşallah duyarsın benim de kürtajım var bir de oğlum var haber ver bana da yarın