asli_hmz bende ilkini 9 haftalık kaybettim aynı seyleri yaşamışız , bu 2. Gebelik sağlıkla büyüyecek öyle düşünüyor dua ediyorum , kavuşacağım iz gunleri düşlüyorum, o kayıp o acı zaten bizi gebeliğe bir türlü sevindiremedi birde kanama ile başlayınca , daha yeni yebi adapte oluyorum ben bebeğime