tgbmerve Elifya1 yaşa göre değişiyor gayet iyi değeriniz , 1.5 nin altiydi galiba düşük olarak görülüyor
sehrengiz_8 Elifya1 evet belli bir orandan fazla yüksek olması polikistik overa sebep olarak yorumlanıyor
Elifya1 sehrengiz_8 ayy inşaAllah yoktur ya. Aslında üç tane doktor değiştim bi tanesi pko şüphesi var sanki dedi. Diğer ikisi kesinlikle değilsin sen düzenli regl oluyorsun ve bu tanıma asla uymuyorsun dedi. Ne düşüneceğimi şaşırdım ya 😔
Bbk88 Elifya1 benim de 4.07 tek tarafımda pko var 5 üstü pko 6 gibi degerler diye biliyorum ben çok yumurttaniz var benim gibi sizinde
noble1 4 değerinin üstü polikistik diye bliyorum yanlış bilgi olmasın ama 31 yaşındayım 1.43 çıktı benimki, doktorum yaşa göre gayet iyi bi değer dedi bana mesela.
emir_01 Elifya1 hayir uzulmeyin yuksek olmasi sorun degil dusuk olmasin yeter akliniza takilmasin ama iciniz rahat etsin yinede bi dr gorusu alin iciniz rahat etsin
Bbk88 Elifya1 fazla yumurtaniz var geç menapoza giriceksiniz yani bana da sonucu soylersiniz ultrasinda pko gorduyse pkodur düzenli regl gören ama pko olan çok insan var