damlacgul Kızlar işte asıl sorun ben bazen ciddiye alıyorum bu insanları. Yani farkındayım her şeyin ama bi acaba mı diyorum o çok sıkıntı oluyor bana. Aaa senin karnın yuvarlak kız mı acaba diyorlar doktora tekrar soruyorum kesin erkek mi diye mesela
BetulMom damlacgul aynen öyle hele bide amirin ve çalıştığın insanlar benim gibi anlayışsız olunca daha zor oluyor. Herkes kendi yaşadığını bilir herkesin zorluğu kendine yani
damlacgul BetulMom biliyo musun hamile olduğumu öğrendikten sonra iş arkadaşlarımın ve patronlarımın bana karşı davranışları değişti
BetulMom damlacgul benim yazılarıma bakarsanız eğer en başta doktor bana 3gğn rapor yazmıştı sürekli kusuyorum serum falan takılıyor diye.o zaman beni işe çağırdı amirim gelmem dedim diye trip atmıştı resmen.bide kamu çalışanıyım ben😂
Zhra- damlacgul direk sanane sizene neye göre kime göre hadsizler salla gitsin hiç kimseyide umursama en uyuz olduğum şeydir ya dengesiz topluluğu dolu kim olursa olsun ağzının payını ver asla cevabını esirgeme karşılık verince kendini daha iyi hissedersin 😂 ben pat pat yapıştırıyorum valla😂
BetulMom damlacgul o zamanlar geçerken çok kötüydü benim için sonradan biraz insafa geldiler ama hamile bir kadını kim böyle eleştiriyorsa inşallah kendileri de aynını yaşar. Karnım iğneden mosmordu kusup duruyordum,kendimden geçmiştim o halde gel diyordu