damlacgul boşver herkesin durumu kendine özel. Kendi annen bile yapabiliyor bunu hatta az önce yaptı😂 ben 5.aya kadar kustum kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 32de direkt çalışamaz raporu aldım.2.çocuk imasına herkes şimdiden başladı bende bu kadar zor bir süreç geçirdiğim için doğal olarak 2.yi istemiyorum yani. Onu söyledim annem hemen ablan 2 tane yaptı onun canı yok mu o da iğne oldu falan.bende dedim bende onunla aynı süreci yaşadın ama onun gibi ev hanımı olsam,yanımda sürekli sen ya da kaynanam olup bana baksa bende düşünebilirim ama her sabah kusup o halde işe gittim kaç ay o yüzden tabi ki düşünemiyorum yani.sonra hak veriyorlar ama yüzeysel düşünüyor herkes