Dileksue baab1 aşırı memnunuz eşimle beşik almasaydık o derece dedim hem reflü hem babymest sevi bebe bayada yüksek
MomsE baab1 ben reflü yatağı da aldım babynestte. Ama reflü yatağında yatırmayı düşünüyorum beşiğin içi de dahil. Kusma olayından çok korkuyorum çünkü 🤔
baab1 MomsE ilk bebeğim çok kusmazdı babynest vardı yetıyordu ama sımdı reflü yatagı tarzı bişe alıcam bende ya çogu kişi oyle onerdı🫣