Bence reflü yatagı ve ben reflü yatagı aldım arkadaşım dogum yaptı onunki babynest tarzı örgülü bişi ve çocugun başından ayrılamıyor ya kusmugunu yutarsa bişi olursa diye o yüzden ben reflü yatagı aldım ve anne yanı yatagının içine koydum çok büyük degil ama 2 3 aya kadar yatacak şekilde ve istedigin yere götürebilirsin aşırı büyük kaba bişi degil babynestte aynı şekilde 3 aya kadar yatırılıyor anca ve çok kaba bence