Bebekk6156 33. Haftamda bebeğim 2090dı bende endişelendim zayıf mı diye ama doktorum gayet normal olduğunu benimde minyon olduğum için daha büyük olsa doğumda sıkıntı yaşayacağımı gidişatın iyi olduğunu söyledi bence endişelenecek birler yok sizde minyonsanız bebek size göre gelişiyor zaten