ezgi-esk emirtimr1 Aayyy hamilesiniz hayırlı olsuum sağlıkla gelsin darısı bana olsunnn❤️ Hemen kan verin❤️❤️❤️
emirtimr1 ezgi-esk kız zaten biliyorum ahaha 8+5 iz şuan 😂 ama tekrar o gün ki heyecanı hissettim yinede teşekkür ederim hayatım🥹🥹💜💜🌸
Seher1234seher emirtimr1 gerçekten testler arasında fark var buna bir kez daha inandım.Aminnn canimmm hayırlıca İnşaAllah ❤️❤️❤️
amayinedeiyiilerledim Seher1234seher adetime 3 gün kala yaptığım erken gebelik testi negatif çıkmıştı. Sonra gecikince kaset testle öğrendim.
Seher1234seher amayinedeiyiilerledim öyle mi.Peki adetin kaç gün gecikince tekrardan test yaptın canimmm
amayinedeiyiilerledim Seher1234seher 1 hafta beklemiştim umutlanmamak için. Onda da pozitif çıktı kan testinde 338 değerle öğrendim. Onda da aile hekimi değeri düşük bulmuştu meğerse geç döllenmeymiş
Limonlukekkk Seher1234seher erken gebelik testi doğru sonuç verıyor bende adetime 4 gun kala öğrendim çift çizgi idi
Nazmiye111 Ben 7gun oncesinden ogrendm canm prodoctordu testimin markasi ve kan verdgmde adete 7gun kala degerm 17ydi simdi ikinci gebelik planimiz var o testlerden yine aldm beklemedeym 😀