Seher1234seher Kızlar merhaba Adetime 4 gün var bu sabah erken gebelik testi yaptım fakat negatif çıktı.Sizce erken mi davranmışım ve bu erken gebelik testleri doğru sonucu veriyor mu
emirtimr1 Seher1234seher 6 gün öncesine kadar sonuç veriyor ama belki geç döllenme vs de olabilir adetiniz gecikirse tekrar yapınız ben adeti 8 gün geçti normal kaset testte çok hafif belli oluyordu erken gebelikte bariz bir şekilde gözüktü geç döllenmeden dolayı
amayinedeiyiilerledim Seher1234seher adetime 3 gün kala yaptığım erken gebelik testi negatif çıkmıştı. Sonra gecikince kaset testle öğrendim.
Limonlukekkk Seher1234seher erken gebelik testi doğru sonuç verıyor bende adetime 4 gun kala öğrendim çift çizgi idi
Seher1234seher emirtimr1 canimmmmm iki haftadır afedersin adet olacakmışm gibi karın ağrım var göğüslerim de ağrıyor bende dedim adet belirtim ilk defa iki hafta öncesinden başladı dedim bugün de aşırı karnım agriyor ama yine de dedim gebelik olabilir mi . Negatif çıktı moralim bozuk açıkçası
Anonim6 Ben de erken gebelik testiyle öğrendim canım. 3 gün üst üste test yaptım 3. Gün silik çizgi çıkmıştı. Reglime 3 yada 4 gün vardı benimde
Seher1234seher Anonim6 canımmmm erken gebelik testinin markası neydi hatırlıyor musun.Benim testin adı Awox’tu
emirtimr1 Seher1234seher moralini bozma eğer adetini düzenli görüyorsan gecikmedini bekle bazen geç döllenmeden kaynaklı gözükmediği olabiliyor benim net bir şekilde öğrendiğim erken gebelik testi predictor tavsiye ediyorum
ezgi-esk Seher1234seher Benimde 5 gün var awoxla yaptım çıkmadı :/ Ama prospektüste 25 ml den öncesini göstermez yazıyor. Benim oğlumda da kızımda da adetime 2 gün kala felan 5 - 19 çıkmıştı çıkmama ihtimali var sanki
Seher1234seher emirtimr1 benim ogulumda ki hamileliğimde de geç döllenmem olmuştu canimmm.Bugun çarşıya çıkacağım kısmetse ve dediğin markadan erken gebelik testi alacağım onu deneyeceğim.Cunku markadan markaya fark oluyor diye biliyorum
emirtimr1 Seher1234seher buraya nasıl fotoğraf ekleyeceğim bilmiyorum başka bir markamın erken gebelik testinde çok az hayalet çizgi varken sana söylediğim gebelik testinde bariz belliydi umarım sizde olumlu sonuçlar alırsınız💜🥹🙏🏼
ezgi-esk Seher1234seher Ben iki çocuğumu da adetime 2 gün kala öğrendim canım ama net sonuç için adetin en azından 2 gün geçmesini bekle❤️
Seher1234seher ezgi-esk teşekkür ederim canımmmm.İnşaAllah hayırlıca ve afiyetle bende hamilelik haberimi alırım ❤️
ezgi-esk emirtimr1 soldaki sekmeden fotoğraf yükleme yerinden yükleyip linki buraya atacaksınız bu kadar 🤗
Seher1234seher emirtimr1 çok teşekkür ederim canımmmm benim şuan heyecanlandım çarşıya çıkıp senin dediğin markadan test alıp eve gelip yapacam hayırlı sonuçlar almak kısmet olsun❤️❤️❤️
emirtimr1 Seher1234seher ![https://mutluresim.com/images/2024/01/15/nKH3Xd.jpg] sanırım oldu ilk fotoğraf başka hie erken gebelik testi ve normal test diğeri sana söylediğim marka. ilk fotoğraf neredeyse 1 saat sonraki belirginliği üstelik 2. fotoğraf ilk 4. dakikaysı yanılmıyorsam. inşallah çoook güzel sonuçlar alırsınız🥹
Seher1234seher emirtimr1 gerçekten testler arasında fark var buna bir kez daha inandım.Aminnn canimmm hayırlıca İnşaAllah ❤️❤️❤️
ezgi-esk emirtimr1 Aayyy hamilesiniz hayırlı olsuum sağlıkla gelsin darısı bana olsunnn❤️ Hemen kan verin❤️❤️❤️