Ben 5+3 te keseyi görmeye gittigimde doktora hafif kahverengi lekelenmem var demiştim. Doktor bakti. Kanama alanı yok ama yine de leke var diyorsan progestan başlayacağim dedi. Ilaci kullanmaya basladim. 6+2 de kalp atışlarını duydum. 6+3ün gecesi progestan kullanmama rağmen foşur foşur kanamam oldu. Hemen doktoru aradim. Düşüyorsa da şu an yapacak hicbir seyimiz yok, sabah gel bakalım dedi. 6+4 sabahı hemen doktora gittik. Cok sukur bebek iyi. Ama kesenin arkasında kanama alanı var dedi. 13 14. Haftaya kadar surekli ara ara kanaman olabilir dedi. Bu kanamalarin birinde bebek düşebilir veya kalbi durabilir dedi. Rapor yazdı, işe gitmiyorum artık. Surekli yatmana gerek yok dedi. Sen yatinca kanama azalacak, kalkinca yine gelecek dedi. Şu an 7+0. Kahverengi sekilde devam ediyor az az sürekli bir kanama. Ben tabiki önlem amaçli cok kalkmiyorum, surekli yatiyorum veya oturuyorum. Doktorum 13 14. Haftayi devirirsek risk biraz azalacak dedi. 8+0 da kontrole çağırdı. Umarim saglikla ve zamanında hepimiz kucagimiza aliriz bu yaramaz bebişleri