Merhaba kizlar bundan yaklaşık 2 hafta önce yoğun kanamam olmuştu 11.haftamda. Progestan kullandım istirahat ettim kanamam durmuştu fakat içerde kanama alanı vardı hala. Şuan 13+4 haftaligim.Dün akşam biraz kendimi yordum misafirlikteydik. Gece Eve geldiğimde günlük pedim de kanama gördüm günlük pedin yarısını dolduracak şekilde. Bu zamana kadar hiç olmamisti. Çok korktum. Progestan kullanimina ragmen böyle birsey yasayan oldu mu? Normal midir? Başına gelip sıkıntı yaşamayan olmustur inşallah 🤲 çocuklarım evde hasta eşim işte gurbette olduğum için çocukları bırakacak kimsem yok şuan doktora gidemiyorum oyuzden.