Aysegull123 hiç korkmayın hastanede her gün kaç kadına aynı işlemler yapılıyor, onlar işin ehli sonuçta. Ben hem normal doğum suni sancıları çekip doğuramayıp sezaryana alınmış biriyim. Üstelik belden iğne denendi tutmadı da genel anestezi aldım sondayı bayıltmadan o zaman takmışlardı ama yine de canım acımamıştı.artık uyuştuktan sonra takıyorlarmış gerçi. Kendime geldiğimde üzerimde kum torbası da varmış görevli alınca farkettim.onu zaten boşuna düşünüyosunuz acı yok bişi yok. Karına olan baskıyı da yapmak zorundalar kanama ihtimalinize karşın snaiyelik bişi. Zaten ağrı kesici yapılıyor ya öyle dayanılmayacak bi ağrı değil. Sadece ayağa kalkarken dikkat etmek lazım tansiyon düşebiliyor gözler kararıyor gibi oluyor ama dikeldikten sonra bi kere kalkınca tamamdır 😊 2.yi olucam pek heyecanlıyım yine de 😁