Aysegull123 Arkadaşlar merhaba sezaryen doğum yapıcam çok korkuyorum herkes korkttu yürümek zor karnını bastırıyolar torba koyuyolar vs çok daha arttı korkum lütfen içimi rahatlatır mısınız tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim🥰
Kediannesi1 Aysegull123 yürümek kolay ayağa kalkmak biraz zor 😀 ama herşey gittikçe kolaylaşıyor merak etmeyin karnınıza öyle tüm gücüyle bastırmıyor hafifçe bastırıyor uyuşuk oluyorsunuz zaten torba başkasını bilmem ama bana iyi gelmişti hem sıcak hemde ağırlığı ağrımı azaltmıştı her gün bir önceki günden iyi olacaksınız merak etmeyin
tugcesakzci Aysegull123 hiç kimsenin olumlu ya da olumsuz tecrübesini dinleme her doğum kendine özeldir 🙏
Sedefkitir12- Aysegull123 benim ilk doğumumda torba da koymadılar bastırmadılar da 😅 suan 2. Ye hamileyim bakalım bunda nasıl olucak bilmiyorum 😅🥰
yusufalpmom Aysegull123 canım bende yapılmadı dogum yaptım o kadar güzel gectiki aksama kadar kaldırmadılar sonra kalktım üstlerimi giydim yürüdüm dikişleri aldırdım hemende ayağa kalktım
Aysegull123 Kediannesi1 teşekkür ederimm evet karnımıza yük vermeden yaralı nasıl kalkıcaz yürüyücez çok endişeliyim gözüme uyku girmiyo canım çok tatlıdır
Kediannesi1 Aysegull123 bir kere kalkınca hepsi geçiyor merak etmeyin bir de bebek olunca canınızın tatlılığı kalmıyor su an 38 derece ateşle ikizlerime bakıyorum 😀
sevgi_bidak Sana tavsiyem kötu diyenlere kulağını kapat iki tane sezeryan oldum 3. Bekliyorum Zor diye bişey yok asıl zor anne olup o zorluğu başarmaktir ameliyattan çıkınca biraz titriyceksin ama o bebeğinin kokusunu alınca herşey yok olacak bana güven biraz yayman gerekicek belli bir saat sonra seni yürütecekler gayret et ve yürü hem senin için hem bebek için olması gereken bu vücud kendine gelsin ki bebeğe süt sana güç gitsin ❤️
Rumeysaalper Bende çok korkuyorum sezeryandan kan değerlerim hamileliğim boyunca hep düşüktü, en çok bişey olursa diye ondan korkuyorum. Normal doğum yapabilecek gücü de kendimde bulamıyorum. iyi geldik de işte doğum beni çok tedirgin ediyor 😬
Yasanixxxx Aysegull123 illaki bi agrı kesik acısı hissedeceksin uyusuklugun geçince benim uyusmam gecmiş ti odaya gelmeden ondan karnıma bastırtıkşarında acı hissettim baya ama agrılar için sürekli parol yapıyorlar
Aysegull123 Kediannesi1 valla bilmiyoruö çok korkuyorum bide sonda takılıyo falan ya hepsimdem korkuyorum rica etsem ameliyathanede takarlar mı bilmiyorum
Kediannesi1 Aysegull123 ben ettim takmadılar ama sonda hiç bir şey yani takılmayın hiç ona cidden bu korktuğunuz şeyler en basitleri çok normal bir süreç sezaryen bir ameliyat sonuçta ama inanın hemen unutuyorsunuz ben 10. Günde motora binmiştim falan 1. Ayda hiç sezaryen olmamış gibiydim annem kız kardeşim bana kızıyordu ağır iş yapma daha iyileşmedin diye
seizetheday Aysegull123 karna bastırma ve torba görmedim ben ameliyatta yaptılarsa bastırma bilmiyorum yürüme de oluyor bi şekilde kötü düşünme canım 🌸